A0: 

عشقی ک همیشه تو یادمه

واسه عشقم سعید

 

دیشب از فضولی داشتی تلف میشدی نه؟اقای من چرا ی ذره صبر نداری؟خدا کنه اردلان لو نده این وبلاگو 


                            

                   از بس خواهش کردی مجبور شدم بگم اردلان بهم کمک کرد واسه هدیه تولدت



خداروشکر با این که بهت نشونه دادم بازم نفهمیدی دارم چیکار میکنم خیلی دلم میخواد 18دی زود برسه 


 

                           خدایا کمک کن تا اون موقع هیچ اتفاقی نیوفته کنار هم بمونیم

 

                                                                                                             1391.9.28  

 

                                                                                                                    2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 1 دی 1391برچسب:,ساعت 10:51  توسط لوس(شراره)