جدایییییییییییییییییی

عشقی ک همیشه تو یادمه

واسه عشقم سعید

جدایییییییییییییییییی

 

سعیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

 

کاشکی همه چی خواب بود

کاشکی دوستیمون مثله قبل میشد

دیگه همچین چیزی امکان نداره

ولی اینو بدون همیشه دوست دارم

از دوستیمونم پشیمون نیستم شاید تو پشیمون باشی خیلی.

ولی واسه ی همه کارا ببخش منو

به تولدتم نرسید خیلی بده.

ولی بدون این وبلاگو نمیبندم

تا موقعی ک اپ هستم

واست پست میزارم

خدا کنه بیایو بخونی

امیدوارم فراموشم کنی

نترس من همیشه بیادتم گفتم ک شماره خونتم دارم وقتی  ازدواجم کنی بهت میزنگم فقط

صداتو بشنوم واسم کافیه

 



نظرات شما عزیزان:

Avril
ساعت0:14---29 دی 1391
آجی به این میگن عشق حقیقی من که اگه بودم ازحسودی ازپسره متنفرمیشدم ههههههه آجی من به همون سرعت که عاشق میشم متنفرمیشم ولی تو....توخیلی خوبی آجی میدونم که سعید دوست داره اینواحساس میکنم......

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,ساعت 8:0  توسط لوس(شراره)