عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

عشقی ک همیشه تو یادمه

واسه عشقم سعید

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

    

 خیلی دوست داررررررررررررررررررررررررم

 

 دیشب واسه حرفام ببخشید وقتی اس اولم شاد بودی بعدش عصبانی

شدی خیال کردم حتما ی دوست دختر جدید گرفتی ک این توهینارو بهم

میکنی ک ازت متنفر شم وبلاگو هم ببندم ولی اخرش ک اس ندادم

گفتم ی ساعته فرق کردی

گفتی خیلی

دوست دارم و حرفام از ته دل نیست چون عاشقتم این چیزارو گفتم

 منم خیالم جمع شد.

وقتی گفتی شراره م.با گریه میخندیدم گفتم اخ جون هنوز شراره شم

وقتی گفتم میخوام تنها باشم بخاطر حرفات گفتی تنهات نمیزارم میخوام

پیشم باشی

انگار اون لحظه تمام دنیارو بهم دادن

  

اینجا بهت میگم فـــــــــــــــــــــــــدات چون نیستی ک دعوام

کنی و بگی این کلمه ی کوفتیو نگو



نظرات شما عزیزان:

خودت ميدوني كي هستم
ساعت19:34---19 دی 1391
بگم عاشقتم كافيه تو ديوانه اي منم ديوونت
پاسخ:قربونت.ما دیونه ترین عاشقای دنیا ههههه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,ساعت 11:27  توسط لوس(شراره)