حسودی

عشقی ک همیشه تو یادمه

واسه عشقم سعید

حسودی

 

           دیشب ک گفتی میخوام فردا صبح برم دم مدرسه ی فاطمه


                گفتی رفتم ارایشگاه ریشامو زدم ی  بلوز سفید


                خریدم خیلی بهم میاد کلا خوشتیپ شدم


                 ب خودم گفتم حتما واسه فاطمه ست که این


                    کارارو کردی  با اشتیاق هم داری میگی


                  ب فاطمه خیلی حسودیم شد با این ک 4 سال


                   کوچیکتره ولی دلم میخواست جای اون بودم


                    خدا کنه عکستو بزاری مجازی تا منم ببینم


     حتما همو تا حالا دیدین با هم حرف  زدین شاید اومده تو ماشینت


                                 همش تقصیر خودمه


             ب قول یکی خود کرده را تدبیر نیست


                                دیگه کاری ازم بر نمیاد


          حتما الان خیلی خوشحالی یکی کنارته اونم از تبریز

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

منا
ساعت20:17---4 بهمن 1391
سلام شراره وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم اجی گلمممممممممم به وبلاگ منم سربزنپاسخ:سلام.فدات منا جونم. حتما بهت سر میزنم منتظرم باش

Avril
ساعت18:53---1 بهمن 1391
آجی من فکرمیکنم اون تورودوست داره هنوزعاشقته ولی میخوادبادوست شدن بافاطمه ودرباره اون گفتن جلوتوازت انتقام بگیره آجی متوجهی؟؟عزیزم اصلا خودتوناراحت نکن
پاسخ:فدات.اوریل جونم مرسی ک پیشمی.خداکنه ک اینجوری باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 30 دی 1391برچسب:,ساعت 9:55  توسط لوس(شراره)