پایان

عشقی ک همیشه تو یادمه

واسه عشقم سعید

پایان

 

امروز صبح گفتی ک  میخوام


ولت کنم وبلاگو چتو دیگه نمیام


فقط مونده شمارت اونم ی کاریش میکنم


انگار جدی جدی دیگه داره تموم میشه همه چی

 

نه.


اینبار من میخوام تموم کنم تورو هم از اد لیستام برداشتم که دیگه


روشن شدن چراغ یاهوتو نبینم شاید نتت قطع شده باشه


یا واسه همیشه جمعش کردی واقعا خوب کاری کردی


حق داری میخوای یه دختری ک بهت بد کرده رو فراموش کنی


من نمیتونم خطمو عوض کنم ولی ب خودم قول دادم

 

ک دیگه جواب اس هاتو نمیدم

 

بخاطر همین هیچ وقت شمارتو حفظ نکردم


ک نتونم بعد جدایمون بهت زنگ بزنم

 

فقط

 

اگه یه موقع به خونه ت یا مغازه ت زنگ زدم توروقران بردار بزار عقلا صداتو

 

بشنوم

 

 



نظرات شما عزیزان:

Avril
ساعت11:28---10 بهمن 1391
آجی تومیتووووووووووونی فراموشش کنیییییییییی من میدونم

یاس مهربون
ساعت20:18---6 بهمن 1391
سلام وب قشنگی داری.من یکی از طرفداراشم.به منم سربزن
پاسخ:حتما بهت سر میزنم عزیزم.ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,ساعت 19:31  توسط لوس(شراره)